Heta Arbeten® PREMIUM – sparar tid och höjer säkerheten för ditt företag


Heta Arbeten® PREMIUM är ett unikt verktyg för digital tillståndshantering som riktar sig mot företag och organisationer. PREMIUM effektiviserar och underlättar arbetet med tillståndshantering samtidigt som brandsäkerheten på arbetsplatsen stärks.

Se hur vi kan hjälpa dig till en enklare, snabbare och säkrare tillståndshantering för heta arbeten! Anmäl dig till våra kommande öppna demos. Välj mellan fredag 29 november, måndagen den 13 januari eller torsdagen den 20 februari.

Har du frågor? Boka din privata demonstration här eller kontaka någon av oss så hjälper vi dig:

Anna Holmkvist, Account Manager
08-588 475 45
anna.holmkvist@brandskyddsforeningen.se
Masoud Barazeghi, Account Manager
08-588 474 61
masoud.barazeghi@brandskyddsforeningen.se

Varför välja Heta Arbeten® PREMIUM?

Heta Arbeten® PREMIUM ger ditt företag en unik överblick, ökar säkerheten och spara tid vid heta arbeten. Här finns en utskrivbar pdf om Heta Arbeten® PREMIUM

En unik översikt genom:

  1. en tydlig överblick över företagets planerade, pågående och avslutade tillstånd.
  2. att allt kring heta arbeten och tillstånd är samlat på samma ställe.
  3. tillgång till detaljerad statistik.

Ökad säkerhet genom:

  1. möjlighet att anpassa den digitala tillståndslistan efter företagets behov och miljö.
  2. möjlighet till automatiska notiser till alla berörda funktioner, innan, under och efter arbetet.
  3. en automatisk kontroll av behörighet via koppling till databas Heta Arbeten®.

Effektivisera arbetet och spara tid:

  1. Möjlighet att planera och förbereda tillstånd.
  2. Skriva tillstånd digitalt med ett strukturerat och effektivt flöde anpassat efter riskerna i det arbete som ska utföras.
  3. Återanvänd information från tidigare tillstånd.

Smarta funktioner i Heta Arbeten® PREMIUM!

Anpassningsbar digital tillståndslista:

  1. skapa egna kontrollpunkter
  2. ställ in fotokrav/förbud
  3. bestäm efterbevakningstid

Statistik:

  1. Detaljerad statistik
  2. Effektivisera arbetet med hjälp av statistik
  3. Exportera historik

Planera och förbereda:

  1. Förbered kommande tillstånd
  2. Skapa unika koder för planerade projekt och arbeten
  3. Delegera och dokumentera tillståndsansvar digitalt

Notiser till viktiga funktioner:

  1. Informera berörda internt och externt om arbeten
  2. Meddelanden vid start och avslut av tillstånd
  3. Automatisk notifiering till tex. anläggningsskötare eller föreståndare

Databas:

  1. Samlad databas med samtliga hetarbetare med certifikat Heta Arbeten®
  2. Verifiering i realtid
  3. Lagring av tillstånd
  4. Samlad dokumenthantering

API:

  1. Export av data till eget system
  2. Statistik i realtid
  3. Komplettera befintligt underhållssystem

Se hur vi kan hjälpa dig till en enklare, snabbare och säkrare tillståndshantering för heta arbeten! Anmäl dig till någon av våra öppna demos.

Har du frågor? Boka din privata demonstration här eller kontaka någon av oss så hjälper vi dig:

Anna Holmkvist, Account Manager
08-588 475 45
anna.holmkvist@brandskyddsforeningen.se
Masoud Barazeghi, Account Manager
08-588 474 61
masoud.barazeghi@brandskyddsforeningen.se